sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Päivän asu

Täällä blogin puolella ei ole hirveästi päivän asuja näkynyt, johtuen kameran, kuvaajan ja ajan puutteesta. Lauantaina olin shoppailemassa kämppiksen kanssa ja ennen lähtöä pyysin häntä räpsimään parit kuvat asusta :) Yritän tästä lähtien tsempata asujen kuvaamisessa.


Neule/New Yorker
Farkut/Cubus
Nilkkurit/BikBok

Tämä asu kuvaa pitkälti mun syyslemppareita: pehmeä ja iso neule, pillifarkut ja nilkkurit. 
En ole aikaisemmin löytänyt New Yorkerista mitään mutta toi neule on ihan mun näköinen joten pakkohan se oli ostaa vaikka vaatekaappi on täynnä neuleita. Löysin myös kivan hameen mutta esittelen sen myöhemmin.


Korvikset on Ninjasta, tein taas yks päivä töiden jälkeen vähän ostoksia :D Musta noi on ihan mielettömän kivat!



Meillä oli superkiva tyttöjen päivä, shoppailtiin (minä shoppailin) ja käytiin Forumissa katsomassa Cheekin ilmaiskeikkaa. Kiitos E:lle kivasta päivästä, otetaan pian uudestaan! Ostokset esittelen myöhemmin.

Mä yritän pikkuhiljaa toipua viikonlopun riennoista että huomenna olisin pirteenä taas töissä. Kivaa sunnuntai-iltaa kaikille!

2 kommenttia: