maanantai 2. syyskuuta 2013

H&M cape coat

Viime aikoina olen alkanut katsella viittatakkeja. Mulla on tosi ristiriitaiset ajatukset niistä. Toisaalta se vois näyttää tosi tyylikkäältä kapeiden farkkujen ja korkeakantaisten nilkkureiden kanssa. Tai sitten näyttäisin siltä, että olen lähdössä Tylypahkaan. H&M:n uutuuksista huomasin heti tällaisen mustan viittatakin, eikä hintaakaan ole kuin 49,95€.


Mallin päällä takki näyttää mun mielestä paljon paremmalta, mutta yritin kuitenkin kasata kokoon jonkinlaisen kollaasin siitä, miten takin yhdistäisin. Tämä on tosiaan elämäni ensimmäinen kollaasi eli parantelemisen varaa varmasti löytyy :D Tuossa kollaasissa takki näyttää ennemminkin aamutakilta, kuten ystäväni totesi. Olen käynyt kyselemässä takkia parista H&M:stä, mutta ei ole vielä saapunut liikkeisiin. Kunhan se saapuu, käyn varmasti sovittamassa! :)






cape coat

Kuvassa näkyy myös Guessin uusi laukku, joka kummittelee mielessäni. Varmasti sen hankin, heti kun vain olisi vähän ylimääräistä :)

Mitäs mieltä olette takista? Tyylikäs takki vai Maija Poppasen viitta? Hot or not?

2 kommenttia:

  1. Näin ensisilmäykseltä sun bloginäyttää kivalta, jäin lukijaksi!
    Käy kattomassa myös mun blogi:
    http://annakivikari.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla, kiitos! :)

      Käyn kurkkailee sun blogiin :)

      Poista