sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Hullut päivät

Heti alkuun hurja tunnustus: en ollut ikinä käynyt hulluilla päivillä ennen eilistä. Ajatus siitä, että tavaratalo on täynnä ihmisiä juoksemassa tarjousten perässä, tönivät toisiaan ja huokaisevat sitten helpotuksesta, kun saavat käsiinsä sen viidenkympin kahvinkeittimen, minkä tosiaan saisi muista liikkeistä samaan hintaan normaalisti, ei ole ikinä houkutellut.

Niinpä päätin tälläkin kertaa kiertä hullarit kaukaa, kunnes sitten eilen sorruin "ihan vaan äkkiä katsomaan mitä löytyy". Ostossaldo ei tosin onneksi ole niin hirveä kuin se voisi olla.




Four Reasonsin shampoo ja hoitoaine. Nämä pullot on musta tosi kivoja hauskine teksteineen ja oon aikaisemmin tykännyt käyttää näitä. Hintaa oli 9,90€ /pullo.


Klippoteketin kuivashampoo on mulle ihan uusi tuttavuus mutta olen kuullut siitä paljon hyvää, joten nappasin sen mukaan hintaan 3,50€. Onko kellään mitään kokemuksia tästä? :)


I love... mango & papaya-kuorinta. Tätäkään en ole aikaisemmin kokeillut, mutta esittelyteksti kuulosti ihanalta ja entinen kuorinta alkaakin olla jo lopussa joten otin kokeiluun. Tälläkin oli hintaa 3,50€



Sitten päästäänkin uusimpaan heräteostokseen. En ole mikään Guess-fani mutta tämä huivi kiinnitti huomioni heti! Materiaali tuntuu tosi pehmeältä ja väri oli juuri sopiva :) Tällä oli hintaa 34,90€


Lopuksi kävin vielä kirjakaupassa, mistä löysin Coco Chanelin elämäkerran alennuksesta. Olen jo pitkään halunnut lukea sen joten ei tarvinnut kauaa miettiä ostanko. Hintaakaan ei ollut kuin 7,90€


Tällaisia löytöjä siis tällä kertaa. Mulla on esiteltävänä myös aikaisempia löytöjä, isompia ja pienempiä. Yritän palailla niiden esittelyn kanssa pian :) 



5 kommenttia:

  1. Riikka-Maria, poistin vahingossa sun kommentin (mitennii kömpelö..). Kiitos, mäki tykkään tosta huivista :) käyn kurkkailee myös sun blogiin, haluun nähä millasen paidan löysit! :)

    VastaaPoista
  2. Oiskohan itseki pitäny penkoa siellä Hulluilla päivillä vähän pidempään.. Kelpais nimittäin mullekkin ainaki tuo kuivashampoo, oon nimittäin kuullu paljon hyvää just tosta Klippoteketistä! Kävin vaan pikaisesti nappaamassa itselle syväpuhdistavan shampoon ja äkkiä karkuun sitä tungosta. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en minäkään siellä kauaa viihtyny. En ees halua ajatella kuinka paljo rahaa ois menny jos oisin siellä kierrelly edes tunnin :D

      Poista
  3. Voi vitsi oon kateellinen tuosta kirjasta! Mä oon halunnu tollasen jo kauan!
    http://jennariikkas.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt sit vaan äkkiä suomalaiseen kattomaan onko niitä jäljellä ;)

      Poista