keskiviikko 25. joulukuuta 2013

My Christmas

 Joulu on aina ollut mun lempijuhla. Rakastan sitä tunnelmaa ja etenkin sitä, kun meille kokoontuu aina kaikki tärkeimmät ihmiset yhteen muutamaksi päiväksi. Yleensä kun ollaan kaikki vähän eri puolilla Suomea ja ikävä on aina kova. Mä tulin tänne vanhempien luo Pohjois-Pohjanmaalle sunnuntaiyönä ja olin aivan poikki työpäivän ja reilun kuuden tunnin ajomatkan jälkeen. Joulufiilis ei siis silloin päässyt vielä valloilleen ja menin suoraan nukkumaan. Aamulla kuitenkin herätessä joulufiilis oli jo korkealla! Kurkkasin ulos ja siellä näytti tältä:




Lunta!! Mun joulufiilis vaatii lunta. Helsingissä ilma oli kuin lokakuussa, pimeä ja sateinen joten nämä maisemat oli enemmän kuin tervetulleet!






Äiti oli loihtinut taas ihan älyttömän hyvät jouluruuat :)





Mikä siinä on kun tuo parrakas ukko jänskättää vieläkin? Sylissä on kuitenkin joka joulu käytävä. Taisinpa mä koko vuoden kilttinäkin olla kun sain taas kivoja lahjoja, niistä ehkä lisää myöhemmin :) Tässä joulussa ihan parasta oli kuitenkin läheiset ihmiset. Talo oli täynnä eikä hiljaista hetkeä tainnut olla mutta kaikilla oli hyvä fiilis. Ensi joulua taas odotellessa! Huomenna joudun valitettavasti lähtemään takaisin Helsinkiin mutta tämä kolmen päivän miniloma oli ihan mahtava :)

Mites teidän joulu meni?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti