keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Hairway to heaven

Reilu viikko sitten mun ystävä, joka opiskelee parturi-kampaajaksi, kysyi multa että haluaisinko tulla hänelle värimalliksi. Ai haluanko? Olin viimeksi värjännyt hiukset noin puoli vuotta sitten ja tyylikäs (=harmaa) juurikasvu alkoi olla jo ihan naurettavan pitkä. Tottakai siis suostuin, mutta siitä alkoi miettiminen että mitä haluan mun hiuksille tehtävän. En osannut millään päättää, tiesin vaan että haluan vähän luonnollisemman väriset hiukset. Silloin puoli vuotta sitten mun hiuksia värjättiin tummemmiksi mutta kesä ja aurinko oli saanut ne taas ihan blondeiksi. Myös liukuvärjäys oli houkuttanut jo jonkin aikaa. Kerroin Oonalle toiveistani ja toivoin parasta! 


Tässä kuvassa vielä blondina, juuri ennen värjäystä. Tuostakin kuvasta näkee ton järkyttävän juurikasvun, en tajua miten kestin sen kanssa niin kauan :D








Tuossapa sitten ennen- ja jälkeenkuva! Oon tosi tyytyväinen lopputulokseen, tuo tyvi on aika lähellä mun omaa väriä ja latvassa pientä liukuväriä, mikä ei kuitenkaan ole liian näyttävä :) Oon vaan ihan ihmeissäni kun eri kuvissa mun hiukset näyttää niin eri värisiltä, katsokaa vaikka:



Tuossa hiukset näyttää tosi tummilta, olin itse vähän järkyttynyt kun näin kuvat :D


Tässä taas näyttää aika vaalealta, tämä on ehkä kaikkein lähimpänä todellista väriä.


Tässä taas näyttää tosi vaalealta :D Joka tapauksessa tykkään tosi paljon, iso kiitos Oonalle! :)

Voisko joku kertoa että miten tästä pimeästä kaudesta selvitään? Joka aamu (etenkin aamuvuoroviikolla) ylösnouseminen on hirveää taistelua ja ajatus heräämisestä ja ulos menemisestä kuulostaa aivan mahdottomalta. Tänä aamuna laitoin kirkasvalolampun herättämään mutta jostain syystä se ei toiminut. Onko kellään mitään keinoja pirteämpiin aamuihin? 

Mietin hetken aikaa, että kertoisin kuulumisia mutta sitten tajusin että en ole oikein tehnyt mitään erityistä. Töissä menee suuri osa päivästä, olen viettänyt aikaa kämppiksen kanssa tyttöjeniltojen ja siivouspäivän merkeissä ja lenkilläkin ollaan yritetty käydä. Huomenna kuitenkin tulee mun ihanat kaverit Iisalmesta tänne ja vietetään pikkujouluja ja synttäreitä! En malttais odottaa :) Mulla on muutenkin nyt muutama vapaapäivä, ihan mahtavaa päästä vähän rentoutumaan hyvässä seurassa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti