lauantai 9. marraskuuta 2013

Hiekkakultaa ja mattamustaa

Tästä postaustauosta ei voi syyttää edes kiirettä. Sain autokoulun päätökseen (nyt on kortti jeeiii) eikä mulla oo oikeestaan ollu muita kiireitä kuin työt. Eli kun ei voi syyttää kiirettä, syytän tätä vuodenaikaa. Aamulla on pimeetä ku herää ja iltapäivällä on pimeetä ku tulee kotiin. Kuvia on vaikeeta ottaa kun ei ole tarpeeksi luonnonvaloa enkä salamalla tykkää kuvailla. Marraskuu on kyllä vuoden masentavin kuukausi mutta kyllä siitäkin selviää, esimerkiksi uusilla kynsilakoilla!


Lumenen kultainen hiekkalakka on mun uusi lemppari! Toi pinta on ihanan karhea ja sävy on tosi kiva! :)


Selailtuani muutamia kynsiblogeja päädyin ostamaan Goshin mattalakan. Toi saa mun mielestä melkein kaikki lakat näyttämään tosi kivoilta! Päätinkin ensiksi kokeilla sitä Essien mustaan lakkaan:



Mattamusta on kyllä niin kivan näköinen kynsissä! Ja toi Essien lakka on ihan unelma, levittyy niin hyvin.

Ei, blogi ei ole muuttumassa kynsiblogiksi. Olen välillä ihan superlaiska lakkailemaan kynsiä ja välillä saan taas siihen insipraatiota. Lisäksi en ole kovin hyvä lakkailussa (älkää katsoko edellisen kuvan nimetöntä kynttä..). Päätin kuitenkin jakaa kuvat tänne blogin puolelle koska postailu on viime aikoina ollut niin mitätöntä. Mulla on kyllä päässä tuhat eri postausideaa, vielä kun löytyis aikaa (ja luonnonvaloa) alkaa niitä toteuttamaan :)

Mun serkku tuli viikonlopuksi tänne mun luokse Helsinkiin eli luvassa on luultavasti aamuun asti höpöttelyä, kauhuleffoja, levotonta meininkiä ja ehkä hieman viiniä, eli kiva viikonloppu tiedossa! :) Nyt kuitenkin lähden vielä päiväksi töihin, ihanat viikonloput kaikille!

3 kommenttia:

  1. Suosittele mulle jotain hyvää kynsiblogia? :)

    VastaaPoista
  2. Toi mattalakka vaikuttaa kyllä tosi hyvältä! Mulla oli joku mattalakka, mutta sillä tuli jotenkin kauheen tyhmän näköinen lopputulos :D

    VastaaPoista